montowanie wentylatorów obudowy

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 17:19:46 MET DST

Cześć,

Jeszcze nigdy nie montowałem wentylatorów w obudowie, a teraz chyba
będzie to konieczne, bo TDP planowanej karty graficznej wzrośnie ze 110
  do 216 W, więc chciałbym prosić o poradę. Mam obudowę Chieftec Dragon
DX 01 (wielka buda midi tower), która ma z boku dwie 8-centymetrowe
kratki bez żadnego mocowania, w tym jedną nad kartą graficzną. Czy coś
takiego:
http://zenfist.pl/noctua-nfr8-wentylator-80mm-p-1309.html
da się tam zamontować? Jak to się robi? Może polecicie coś tańszego i
bardzo cichego do zamocowania przy bocznej kratce?

Drugi wentylator powinien być chyba z przodu, wdmuchiwać powietrze? Z
przodu jest jakieś mocowanie, ale nie za bardzo wiem czy wszystko się w
nim elegancko zamontuje.

Będę wdzięczny za porady,

Dzięki i pozdrawiam,
Leszek