Jaki chipset pod C2D?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 16:56:13 MET DST

Nie będzie to jakiś najnowszy procek, chyba 6600 ale nie jestem pewien
teraz - leży w szufladzie. Chipset - najpierw myślałem o płycie z
chipsetem intela 965, ponoć całkiem nieźle intelowi wyszedł, ale sam nie
wiem. Płyta nie powinna być droga - max 250 zł na alledrogo. Jaki
chipset polecicie do tego procka? Chciałbym, aby miał jakieś możliwości
OC. No i nie brał zbyt dużo prądu.