Re: PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 14:05:07 MET DST

Quent napisał(a):

> Rzuciles bezsensu zupelnie linkiem, ktory nie dosyc ze nic nie wniosl
> dla pytajacego (ze wzgledu na poziom ceny) to obnazyl Twoja niewiedze w
> temacie audio. Tak sie sklada ze polecane przez Ciebie Kody brzmia

Oczywiście, przecież to Ty jesteś guru w tej dziedzinie. Gdzieżbym śmiał
się z Tobą równać. Za to pozwolę sobie zauważyć, iż "bez sensu" pisze się
rozdzielnie.

> Na allegro mozna trafic uzywki KEFa, wspomnianego przeze mnie magnata
> czy tam innego mb_quart'a ktore zagraja duzo lepiej za nieporownywalnie
> mniejsza kase. Mowa oczywiscie o stereo. Do tego stare wzmaki stereo na
> elementach dyskretnych brzmia ciagle wspaniale. Za nieco ponad 100zl

Oczywiście. A lampowe to dopiero wypas ;-) Chciałem tylko zauważyć,
że nie każdy, jak Ty, słyszy różnicę przy zastosowaniu kierunkowych kabli
i zwyczajnie nie musi potrzebować takiej mięsistości basów ;-)

> To nie o skromnosc chodzi a o rozsadek raczej. Sorry ale te creativy to
> naprawde szajs.

Oczywiście. A Ci, którzy ten szajs kupują, "gupi som i się nie znajom".
Bo przecież nie kierują się własnymi potrzebami w temacie.

--
Dominik (& kąpany)