Re: PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: Quent <xx_at_xx.com>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 13:29:10 MET DST

> Oczywiście. Przecież każdy potrzebuje co najmniej czegoś
> takiego: http://polpak.com.pl/?gclid=CIysw4aYkZsCFZeD3god4XUsoA

Ale co madrego chciales wniesc ta nietrafiona propozycja?
Na allegro jak sie uprzesz to za te 150 zl kupisz normalne kolumny + wzmak.
Uzywane oczywiscie.
IMO 50 zl warto dolozyc albo kupic na razie wzmak a za jakis czas jakies
male kolumny.
Nawet nie staraj sie porownywac dzwieku jaki wydobywa sie z tych piszczacych
puszek o pojemnosci mydelniczki do tego co ja proponuje.

Autor postu zrobi zreszta jak uwaza. Prosil o propozycje to ja dalem - IMO
jedyna sensowna w kwestii dzieku jaka sie w tym watku pojawila.

Pozdr.