Re: POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]

Autor: ::-::dysmorfofob::-:: <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 12:01:57 MET DST

> Z ta karta jesli jest chlodzona pasywnie i od gigabyte mam bardzo duzo
> reklamacji. Chlodzenie karty zostalo wadliwie zaprojektowanie i takie sa
> tego skutki.

Mialem podobna sytuacje z (jesli dobrze pamietam) R9550 Gigabytea (z
pamiecia Hynix) z pasywnym chlodzeniem. Po wymianie gwarancyjnej na inny
egemplarz (na kosciach Samsunga) problem znikl. Wiec obstawiam nie tyle
wadliwy projekt co niechlujny montaz, albo kosci pamieci z odpadkow
poprodukcyjnych.

::f::