Re: Kabelki-rozgałęziacze poszukiwane.

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 08:08:29 MET DST

W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 21:51
(autor Leszek K.
publikowane na pl.comp.pecet,
wasz znak: <h18t3l$94a$1@inews.gazeta.pl>):

> Po co? Rozgałęźnik wpinasz bezpośrednio do gniazda na karcie.

No to wtedy potrzebuję 3 kable. Więc jeszcze więcej.

> A co to za różnica?

No różnica, bo w stacjonarnym muszę kablem to wyprowadzić na biurko, a w
laptopie już gniazdo jest na biurku.

--
Tristan