Re: 1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 02:55:13 MET DST

Użytkownik "Asia" <as@as.as> napisał w wiadomości
news:h18bvs$fr3$3@inews.gazeta.pl...
> Cześć,
>
> Mam za parę dni egzamin z informatyki... i parę pytań.
> Dla Was zapewne dość prostych, dla humanistki już niekoniecznie.
> Zwłaszcza pytanie 5 brzmi "groźnie"

Pomijajac sens zadawania takich pytan - proponuje skorzystac z wikipedii...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikroprocesory_firmy_Intel
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_AMD

> 2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?
j.w
pojecie najtanszy jest pojeciem wzglednym.... ale zakladajac, ze nie
bierzemy pod uwage wartosci muzealnej - to najtansze beda te najwczesniej
produkowane :D

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pami%C4%99%C4%87_operacyjna
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pami%C4%99%C4%87_komputerowa#Parametry_pami.C4.99ci_i_no.C5.9Bnik.C3.B3w_pami.C4.99ci_komputerowych

> 4) Wymień popularne standardy łączy kart rozszerzeń z płytą główną?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Interfejs_(urz%C4%85dzenie) - na dole jest
lista interfejsow sprzetowych.
W dodatku plyty glowne laptopow maja nieco inne interfejsy, niz komputerow
stacjonarnych..

> 5) Jak nazywają się i co oznaczają elementy adresowalne dysków
> magnetycznych?
troche tu wymiekam... przypuszczam, ze chodzi tu o glowice, cylindry i
sektory...
Tylko, ze to jest tylko jedna z technologii....
Tak czy siak:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysk_magnetyczny
sekcja "sposoby adresowania danych na dysku"

http://pl.wikipedia.org/wiki/System_plik%C3%B3w

> 7) Do jakiego typu pliku odnosi się określenie uruchom / otwórz plik?
do wykonywalnego?? :) bosh, tutaj nie mam pojecia, co autor mial na mysli...
tak czy siak - jesli to sa pytania do humanistow, to najwyrazniej chce was
jeszcze przy sobie potrzymac i pomeczyc...

Oki... niech bedzie...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik

> Niech pomoże ktoś jak może :-)
> Asia