Re: Kabelki-rozgałęziacze poszukiwane.

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 21:41:12 MET DST

W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 21:34
(autor Leszek K.
publikowane na pl.comp.pecet,
wasz znak: <h18s4e$4sl$1@inews.gazeta.pl>):

> Moment. Jakie kabelki? Chcesz podłączyć dwie pary słuchawek + mikrofon? Tą
> przejściówkę co Ci podałem włączasz do gniazda słuchawkowego a po stronie
> wyjścia podpinasz dwie pary słuchawek.

No i potrzeba kabla jack-jack, prawdaż? Takiego prowadzącego pomiędzy
gniazdem słuchawkowym, a tym rozgałęziaczem.

> Mikrofon wpinasz bezpośrednio do
> gniazda mikrofonowego. Żadnych dodatkowych kabelków nie widzę.

A widzisz, może faktycznie nie dodałem, że tym razem wyjątkowo mi chodzi nie
o laptopy, a o stacjonarne kompy... Skupiłem się na opisie o zdjęciach
tego, co potrzebowałem.

--
Tristan