Re: Jak dbać o nadgarstek?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 18:47:29 MET DST

On Tue, 16 Jun 2009 17:34:17 +0100, DooMiniK
<"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote:

>Hej. Podstawa to regularne przerwy, warto też kupić sobie powerball
>(dobrze stawy pracują, przedramię). Polecam też wizytę w siłowni
>ze 3 razy w tygodniu.

silownia (cwiczenia przedramion i grup miesni, w ktorych miesnie
przedramion sa rowniez uzywane) jakkolwiek dobra, to akurat w tym
momencie moze zrobic wiecej kuku niz pozytku. chyba, ze bedzie sobie
biegal albo na rowerku krecil. to nie zaszkodzi, ale pomoc tez nie
pomoze. <rs>