Re: Komputer Firmowy

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 17:44:25 MET DST

> powiedz mi, zatem, dlaczego najwieksze agencje reklamowe na swiecie
> jada na makowkach, a nie na windowsach?

od wieeelu wielu lat apple mial bardzo silna pozycje wszedzie gdzie
zajmowana sie w jaki kolwiek sposob obrobka grafiki(ogolnie mowiac)
odkad pamietam moje przygody z PC zawsze gdzies bedac w jakiejs drukarni czy
redakcji widzialo sie sprzet appla(nie jako jedyny oczywiscie, ale appla
sprzet musial byc bo 99% agencji, redakcji i drukarni pracowalo na tym
sprzecie)

--
pzdr
piotrek