Re: Sygnał Video z laptopa do monitora bezprzewodowo?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 13:28:23 MET DST

On Tue, 16 Jun 2009 12:10:57 +0200, BAREK <barek@plusnet.pl> wrote:

>Witam!
>Jak przesłać na odległość do 5-10metrów max sygnał z laptopa na drugi
>monitor?

Ja mam takie coś jak Acer WP100. Jest to sieciówka WIFi do projektora
Acera choć u mnie pracuje akurat z jakimś innego producenta. Wpinasz
toto w port DVI moniotra czy rzutnika i działa (jest też w komplecie
przejściówka na VGA) instalujesz soft na laptoku i sobie ładnie
chodzi. Ograniczneiem jest rozdzielczość. ZTCP to max 1280X1024 przy
16 bitach. Kosztowało swego czasu ~600 PLN. Podobne rozwiązanie ma też
Edimax z modelem WP-S1000 a pewnei i inni producenci.

Zdrówko