Re: Kabelki-rozgałęziacze poszukiwane.

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 13:09:32 MET DST

W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 07:48
(autor Jacek
publikowane na pl.comp.pecet,
wasz znak: <1cy0z1rj5zafg.ps5ef6to6jzv.dlg@40tude.net>):

> A co za problem kupic z ebaja?

No problem. Nie znam języka to raz, a poza tym nie wiem jak to księgowo
przepuścić, to dwa. O ile znalezienie DG co by mogła coś polskiego
przepuścić to nie aż taki problem, o tyle eksport to problem, nie znam
żadnego obieganego w eksportach przedsiębiorcy :( Więc koszt (i tak wysoki
w tych funtach) podskoczy pewnie o 100% :( Jakby chodziło o 1 sztukę, to by
można machnąć ręką i zasponsorować te 30zł, ale jak pisałem, potrzebuję
około 20 sztuk. Więc jednak polski sprzedawca jest bezcenny.

--
Tristan
Kupię kabelek taki jak ten: