Re: Komputer Firmowy

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch_at_onet.eu>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 09:45:13 MET DST

On 09-06-16 08:39, in article slrnh3efga.i44.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl,
"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> Piękne. Klasyczne makowe "jeżeli czegoś nie da się zrobić na maku, to
> znaczy, że tego nie potrzeba".

Dostrzegam po kolejnej Twojej wypowiedzi, że brakuje Ci elementarnego
zrozumienia treści. Warto byś przeczytał nie tylko ostatnią moją wypowiedź
ale również poprzedzające, innych adwersarzy. Powinno to nieco rozświetlić
Twoje spojrzenie na zagadnienie o którym jest dyskusja. Wtedy, pewnie po
konstruktywnych przemyśleniach nabrałbyś przekonania, że w tej "odnodze"
wątku dyskusja toczy się o Maku Mini, o jego możliwości rozbudowy. Nie
generalnie o Makach. Mogę liczyć na odrobinę zaangażowania zamiast prostego
klepania w klawisze?

Ja po prostu jestem otwarty na argumenty i rzeczową dyskusję. I chcę
dyskutować nie ewangelizować. Ja znam wady swojego sprzętu, znam też jego
zalety, a przy okazji nie mam klapek na oczach tylko nieco bardziej niż
przeciętnie otwarty umysł. Tyle wlewania sobie...

To piszę ja, użytkownik Windows od wersji 3.x aż po XP. Wieloletni krytyk
Apple, obecnie użytkownik sprzętu tejże firmy. Świadomy wad i zalet.
Pragmatyk.

Pozdrawiam,
JK

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.