Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 15 Jun 2009 - 18:35:59 MET DST

On Mon, 15 Jun 2009 10:34:52 +0200, Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

>I tak zostanie, chyba że pojawią się matryce które nie będą szumieć przy
>wysokim ISO albo algorytmy odszumiające które nie masakrują zdjęcia.
>Żadna technika cyfrowa nie spowoduje że przestaną ci się trząść ręce.

cyfrowa nie, ale mozna zapisac sie na akademie medyczna i po fafnastu
latach skonczyc np. chirurgie. wtedy rece beda sie trzasc troche
mniej.
powiem szczerze, malo szumiaca, pelna matryca i jasny obiektyw nawet
staly, to jest to, czego mi obecnie w cyfrakach brakuje. reszta
bajerow, a szczegolnie cyfrowych mnie raczej nie interesuje. no chyba,
ze jakas zaawansowana AI bedzie juz na porzadku dziennym. to moze
wtedy. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski