Re: Kabelki-rozgałęziacze poszukiwane.

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 15 Jun 2009 - 12:55:53 MET DST

W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 czerwiec 2009 12:48
(autor Kamikazee
publikowane na pl.comp.pecet,
wasz znak: <h158tj$p6e$1@inews.gazeta.pl>):

> Chyba musisz komuś zlecić wykonanie takich kabelków albo samem zrobić.

No ale sam nie zrobię, bo nie interesuje mnie łatanie tego z kawałków. Skąd
wezmę taką wtyczkę jak jest na końcu? Chodzi o to, że to musi być jedno
urządzenie, łatwo zarządzalne, łatwo przepinalne i nie składające się z
miliona luźnych części. Motyw z rozgałęziaczem bez kabelka już
przerabiałem. W 2 miesiące wszystkie ukradli. A tego tak nie kradną, bo
trudniej sporo.

> Mi
> to wygląda na kable rozdzielające (łączące) sygnały audio.

Tak, tak, sorry, nie dopisałem może wyraźnie. Z 1 strony jest 1 jack mono
(do mikrofonu) i 1 jack stereo (do głośnika). Z 2 strony są 2 słuchawki i 1
mikrofon.

W efekcie jest mikrofon 1:1 i słuchawki 1:2. I wszystko w 1 urządzeniu.

--
Tristan
Kupię kabelek taki jak ten: