Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 20:45:59 MET DST

On Sun, 14 Jun 2009 20:05:00 +0200, Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

>A jak ma nie masakrować, skoro cyfrowa "stabilizacja" to zwykłe podbicie
>ISO?

niezupelnie, bo grain jaki powstaje po podbiciu ISO wyglada troche
inaczej niz po pelnym procesie IS. jakkolwiek w czasie tego procesu,
faktycznie czulosc jest podbita, to jednak dzialanie softwaru, ktory
stara sie usunac ziarno powoduje najwieksza masakre. tak czy tak jest
to lipa i chwyt marketinowy, niemniej troche pary obliczeniowej jest w
to wlozone. <rs>