Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 20:00:02 MET DST

On Sat, 13 Jun 2009 19:44:24 +0200, RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl>
wrote:

>To końcowe EDO to chodzi Ci o pamięci czy miasto w Japonii a
>może z EOTem pomyliłeś ?

nie, ale teraz mnie juz nie zdziwi, skoro wykales sie taka
domyslnoscia. tlumacze wiec jak dziecku, bys nie mial wiecej
problemow:
EDO to literowna, za ktora przepraszam, a skrot powinien wygladac.
E.O.D. co znaczy End Of Discussion - co przelozyc mozna na polski
mniej wiecej jako:
Nie Mam Ochoty Tracic Wiecej Czasu Na Rozmowe Z Toba.
co niniejszym czynie. <rs>