Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 19:35:31 MET DST

On Sat, 13 Jun 2009 14:34:09 +0200, "Artur M. Piwko"
<milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote:

>In the darkest hour on Sat, 13 Jun 2009 00:34:26 -0400,
>rs <no.address@no.spam.pl> screamed:

>Gdzie kupiłeś to iOracle? Działa mocno średnio...

poprzednio rozumiem, ze jeszcze zaspany, teraz musi juz troche
nastukany. sobota. nie dziwi.
po co mialbym kupiwac oracle na maca? na co mi to? a jak tobie dziala
mocno srednio, to uderzaj do producenta oprogramowania z zazaleniami.
ja ci nic nie pomoge.
jak zona|dziewczyna|partner cie rzzuci, dla kogos kto, akurat ma
makowke, to tez bedziesz narzekal, ze to wina apple'a? <rs>