Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 00:06:55 MET DST

On Fri, 12 Jun 2009 23:43:05 +0200, RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl>
wrote:

>Ależ skąd. Chciałem tylko się dowiedzieć skąd tak rozległe
>doświadczenie na temat tego systemu ?
>To odpowiesz wreszcie czy tylko będziesz trollował ?

skoro w pod watku o appleu ograniczasz pytanie tylko do makowki, to
przyjmmij do wiadomosci, ze uzywam produktow apple dluzej niz ty i
czesciej lub rzadziej, ale nieprzerwanie od tamtej pory. wystarczy?
czy masz ochote nadal dywagowac?
dobrze by tez bylo, co znaczy trolling, bo wyglada na to, ze to ty go
uprawiasz.

>Jak rozumiem to nie chcesz rozmawiać na temat tylko wykręcasz kota
>ogonem.

ale powiedz o czym ja moglbym z toba rozmawiac? jakos na czytanie
bajek nie mam dzisiaj ochoty. pokazalem ci, ze piszesz bzdury. jak
nazywasz to co teraz robisz? rozumiem, ze nie potrafisz obronic tego
co napisales i teraz bedzies owijal jak swistak, az wszyscy zapomna te
bzdury.

>Oczywiście Panie Doktorze. Niezwłocznie zgłoszę się do swojego
>okulisty. :-)

i ty chcesz ze mna rozmawiac o czyms konkretnym w taki sposob?
faktycznie swietny dowcip.

>Następnym razem przyznaj to na początku.

a ten poczatek to dla ciebie pewnie byl razem z big bangiem? przeciez
od samego poczatku, tego watku to pisze.

>Kumasz dlaczego ?

wydaje ci sie, ze w tym co piszesz, jest cos do kumaania? <rs>