Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 00:28:32 MET DST

On Wed, 10 Jun 2009 21:00:24 +0200, "Piotrek" <a@b.ru> wrote:

>i co tym OTem chciales udowodnic ?

>nic mi sie nie pomieszalo... jak juz pare osob zauwazylo postaw na macku
>system do ksiegowosci, spraw pracowniczych czy chociazby glupiego platnika
>:)

tak jak zostalo to juz zauwazone, nie ma z tym najmniejszego problemu.

>mysle ze niema co dalej dyskutowac skoro nie wiemy co dla tworcy watku
>oznacza komputr firmowy.
>czy ma miec tylko logo jakiejs znanej firmy(apple sie nadaje) czy ma jakas
>mala drukarnie i potrzebuje sprzetu do obrobki grafiki(apple sie nadaje) czy
>chce posadzic pania krysie w firmie co robi jakies sprawy placowo
>ksiegowe(apple sie nie nadaje), czy tez jakies inne dosc waskiej
>specjalizacji softy chce(systemy do sterowania jakimis sterownikami,
>programatory itd itp, do czego apple tez sie nie nadaje)

a to niby dlaczego nie? czyzby nie bylo jezykow programowania. nie ma
mozliwosci obslugi urzadzen I/O na makowkach?

jednak zastanow sie o czym piszesz. o systemie makowym, czy o
hardwarze apple, bo na razie sprawiasz wrazenie, jakby to byly dla
ciebis dokladnie te same rzeczy.

>tak ze gadanie o tym nie wiedzac co tak naprawde chce tworca watku niema
>sensu

pytek juz sie zdeklarowal w 100% do czego ma ten sprzet byc, wiec ta
sparawa, wiec nei ma co dywagowac.
padlo juz rozwiazanie. niech kupi, co mu sie podoba. <rs>