Re: Komputer Firmowy

Autor: PSYLO <PSYLO.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 13:09:45 MET DST

RadoslawF pisze:
> To ja poproszę garść przykładów oprogramowania przydatnego
> do prowadzenia firmy na ten system. Ze szczególnym uwzględnieniem
> programów dla prawnika, księgowej i obsługi magazynu.

Przykro mi, zadania domowego za Ciebie odrabiał nie będę ;-) Nie znam
też takich programów dla Windows, jeśli Ci to w czymś pomoże. Poza tym
gdzie widzisz w pytaniu coś o oprogramowaniu dla prawników i księgowej?
Bo chyba nie chcesz mi powiedzieć, że komputery dzielimy na maszyny do
pisania oraz takie, które mogą służyć do pracy z specjalistycznym
programem dla diagnostyka samochodów pochodzących z południowej części
Słowacji (tudzież dla prawnika - to tylko inny przykład). Nie
przechodźmy ze skrajności w inną skrajność, szczególnie jeśli podstawową
poszukiwaną cechą komputera jest design i "bajery" ;-)

--
PSYLO