Re: Komputer Firmowy

Autor: Kuba Fingas <f.qba_at_neostrada.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 11:09:02 MET DST

Dexter-Labolatory pisze:

> "firmowy" w sensie z nalepka IBM / HP / Fujitsu Siemens / APPLE....
> takich sie raczej nie widzi w wiekszosci sklepow poza wspomnianym HP'ku
> w vobisie

> z tego co mowil prezio to komputer do lansu ma byc :)
> ma bardziej wygladac niz pracowac
>
> ten jest ciekawy tylko za duzy:
> http://www.vobis.pl/oferta/komputery_stacjonarne/rozrywka_i_multimedia/888093_komputer_hp_touch_smart_22.aspx
>

> bajera to dotykowy panel i brak pudła, niestety jest za duzy (22")
> takiego klocka on nie chce na biurku
>
> system operacyjny musi byc windows (obojetnie jaki)
> [...]

Może zatem iMac 20"?

Link pierwszy z brzegu, pewnie znajdziesz taniej:

http://www.vobis.pl/oferta/komputery_stacjonarne/imac/892600_imac_20_c2d_2_66_2gb_320gb.aspx

Jakość wykonania znakomita, wszystko po prostu działa, wyjmujesz z
pudełka, stawiasz na biurku, włączasz do prądu i już.

Żadnego biedzenia i kombinowania bo coś z czymś się gryzie, wiesza samo
z siebie*, przy instalacji softu nie pyta trzydzieści razy czy na pewno
dalej ma instalować, akcesoria podpinasz i masz (na XP głupią mysz
bezprzewodową musiałem instalować, do MacBooka Pro po prostu podłączyłem
i działa).

(*Kolega kupił ostatnio właśnie w Vobisie notka Samsung X360 z Vistą na
pokładzie - system sam z siebie wieszał się na twardo przy odbieraniu
poczty, tak że trzeba było akumulator odpinać, po hibernacji touchpad
przestawał działać, do tego multum innych problemów - po prostu dramat
dla kogoś kto potrzebuje komputera do pracy i nie ma czasu na pier***
się ze sprzętem.)

Jeśli nie możesz żyć bez aplikacji tylko windowsowych masz Parallels
Desktop tudzież VMware Fusion.

Jeśli zaś możesz... popracujesz na OSX i na windowsa już więcej nie
spojżysz, zapewniam...
;)

Kuba