Re: dwaj użytkownicy jednocześnie na windowsie ?

Autor: Skorupa <lukasz.skorupski_at_[nospam>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 08:23:03 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> 1) Pytanie niezbyt sprzętowe.

Co racja to racja ;)

> 2) Da się zrobić na Windows Server pod warunkiem, że ten
> drugi użytkownik ma osobną stację i łączy się przez
> sieć (praca terminalowa).

Terminal odpada, ale znalazłem oprogramowanie BeTwen VS

> 3) Da się zrobić na jednej maszynie fizycznej, ale trzeba
> mieć co najmniej specjalne (pewnie komercyjne) oprogra-
> mowanie pozwalające na rozdzielenie wejścia. Sam Windows
> nie ma takiej funkcjonalności -- oficjalnie należy kupić
> osobną maszynę i osobną licencję na Windows.

Linux odpada

> 4) Po co Ci to?

Dla oszczędności miejsca, prądu, łatwiejszej administracji.
W pokoju stoi sobie komputer mediacenter, natomiast w drugim pokoju jest
monitor dotykowy za pomocą którego niezależnie osoba może przeglądać
internet, włączać sobie muzykę w swoim pokoju itp, bez zakłócania pracy
pierwszej osoby.

--
Pozdr.
Skorupa