Re: Procesor z najwyższym taktowaniem

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 21:22:58 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h0hcj0$8ln$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Poszukuje procesora (współczesnego dość) z jak najwyższym taktowaniem na
> jednym rdzeniu. Ponieważ dwie aplikacje które mam korzystają tylko z
> jednego (udokumentowane i sprawdzone) dlatego poszukuje takiego procesora
> któy osiągnie największa wydajność tylko na jednym rdzeniu.

Po pierwsze taktowanie to jedno a wydajność to drugie - co znaczy że dowolny
C2D jest w ramach jednego rdzenia wydajniejszy niż najszybszy Pentium D.
Nowasza technologia, wieksza ilośc elementow upakowana na plytce krzemu,
niższy pobor energii - wyzsza wydajność.

Po drugie czy te aplikacja beda pracowaly bez systemu operacyjnego jako
jedyne ? drugi rdzeń wbrew pozorom nie wykorzytywany przez aplikację może
być wykorzystywany przez systemowe procesy czym udostepni wiecej mocy
pierwszego rdzenia dla aplikacji - oczywiście jest to uproszczenie ale ....

Ja bym nawet nie zastanawial się nad starszym prockiem