Re: Jak trackball?

Autor: adams <sq8amd_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 15:45:33 MET DST

> Od jakiś 5 lat uzywam logitecha marble i jestem zadowolony

Ja od kilkunastu lat używam trackballe różnych marek.
Od czterech lat mam marbla i również polecam ten model.
Do "kciukowych" nie mam przekonania. Z centralnym manipulatorem jest chyba
bardziej precyzyjny.
Używam zawodowo z programami graficznymi (Corel czy Photopshop).
Kiedy pierwszy raz miałem kupić mysz lub kota - po próbach w sklepie
wybrałem kota. i tak mi pozostało :)
__
Pzdr
Adam