Re: Dysk ~500GB

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 07:56:06 MET DST

Ingarden pisze:
> Przymierzam się do zakupu nowego dysku. Zależy mi przede wszystkim na
> niezawodności/trwałości, w dalszej kolejności na szybkości i niskim
> poziomie hałasu.
>
> Budżet mam ograniczony i to determinuje moje wybory. Pod uwagę biorę dwa
> dyski (obok nazwy ceny, za które mogę je kupić u siebie w mieście):
>
> Samsung Spin Point F2EG 500GB 16MB (HD502HI) - 185zł
> http://www.ceneo.pl/2166893 (mają błąd w opisie, powinno być 5400 obr/min)
>
> Samsung 640GB 7200rpm SATA2 16MB CACH (HD642JJ) - 249zł
> http://www.ceneo.pl/1454322
Do dupy to to.
Testy fajne, kupiłem dokładnie tego samsunga F1, 640GB.
Po miesiącu-syfy w smart, na szczęście był backupowym dyskiem.
Poszedł do reklamacji.
Dostałem nowy.
Po 2 miesiącach znów syfy w smart, intel cośtam cośtam sata manager
raportuje, że błąd na dysku, awaria się zbliża.
Nie polecam.
Inne dyski działają bez problemów, więc nie piszcie, że to temperatura,
zasilacz czy bazylion innych powodów. Przyczyny są dwie: albo mam
cholernego pecha albo trafiłem na serię do dupy.

pozdrawiam
p.