Re: laptop na 2 hdd

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 07:15:13 MET DST

BartekK wrote:
> - miejsce na 2 dyski sata. Żona widziała jak startuje system w 3s w
> biednym celeronie 900MHz w EEE900 z SSD 16GB

Na moim starym IBM tez tyle to trwa. ...gdy BUDZE laptopa, a nie bootuje
system. W przypadku EEE jest tak samo. Nie licz, ze roznica miedzy SSD a
HDD bedzie tak duza.

Ach, plik Worda tez otwiera mi sie w sekunde. Jest to zwiazane z
powyzszym, choc przy pierwszym wlaczeniu po restarcie trwa to moze NIECO
dluzej.

k,