Re: sterowniki do drukarki OKI

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 07 Jun 2009 - 18:33:47 MET DST

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w
wiadomości news:h0gfnv$5d1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> chodzi o wydruk z putty...

Ale mam nadzieje, ze rozumiesz, ze sterownik z Windows nie ma z tym nic
wspolnego...
jesli robisz cos w oknie dosowym i wpisujesz copy plik lpt1: lub copy plik
prn: to nie uzywasz tutaj w ogole sterownika druku - tego uzywasz drukujac z
programow windowsowych np notatnik, word, excel itp..
Jak slusznie kolega zauwazyl - jesli nie wierzysz, mozesz usunac drukarke z
windowsa i wydrukowac jeszcze raz...

Zakladam, ze musisz sprawdzic i pozmieniac ustawienia w samej drukarce
(wysokosc strony, tzw skip over perforation itp).
Te OKI maja fajny system wchodzenia do menu i definiowania ustawien -
wszystko jest opisane na przyciskach, trzeba tylko troche zrozumienia dla
tej formy komunikacji :)
Wydaje mi sie, ze zmiana emulacji wiele tutaj nie da...
jakbys mial problem z instrukcja obslugi to napisz cos szczegolowo -
postaramy sie pomoc

Pozdrawiam
Michal