Re: Atom a szybkosc pracy

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Jun 2009 - 17:40:39 MET DST

Tomek Głowacki wrote:
> Aczkolwiek, dziwne że filmy pod Youtube tną czasem masakrycznie mocno,
> nawet te w gównianej jakości i nie wiem za bardzo od czego to zależy...

Wlasnie, wlasnie - czy to norma na Atomach? Bawilem sie wlasnie Toshiba
NB100 (jakis slabszy model z 512MB RAM, WinXP i Atomem 1,6) i np.
http://ds.ign.com dzialalo bardzo wolno, z wyraznymi przycieciami
(specjalnie wybralem strone naladowana atrakcjami, acz dopracowana). To
samo dotyczy filmow (nawet tych w niskiej jakosci) na IGN.

Jak do tego Atoma ma sie Celeron ULV 0,9 albo Via C7? Czy w niedalekiej
przyszlosci mozna spodziewac sie premiery szybszego procesora (CPU, ale
takze ukladu graficznego, ktory powinen przyspieszyc dzialanie
przeladowanych stron)?

k,