Re: Trwałość zapisu na HDD

Autor: Jarek <jarek_at_fake.address.from.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 11:41:23 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> Trwałość zapisu na HDD...
>
> Katuję dysk Seagate o pojemności 60 GB.
> Podłączyłem go do notebooka za pomocą przejściówki i USB.
>
> Kopiuję pliki z partycji na partycję i sprawdzam...
> Na niecałych 2 GB mam dwa pliki z błędami -- w każdym
> po jednym bajcie przekłamanym...

Ja miałem tak - kupiłem kieszeń na usb, włożyłem do niej dysk Segate
500GB i co odczytałem jakiś większy plik z tego hdd to miał on inne md5
(tak jakoś >300MB), podłączyłem dysk do tasiemki ata - wszystko gra,
wymieniłem kieszeń na inna - te same problemy, oddałem kieszeń kupiłem
samą przejściówkę na USB - znów problemy z md5. Zmieniłem zworkę w dysku
chyba z cs na mastera albo slave i problem zniknął.

pozdrawiam
Jarek