Re: [OT] Re: internet za granica

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 09:27:36 MET DST

Użytkownik "Mateusz Viste" <mateusz@no-spam.please> napisał w wiadomości
news:sr5kf6-2ln.ln1@mail.viste-family.net...

> Rozumiem, że mowa o PPTP, w Microsoftowej implementacji?
> Hm... Generalnie nieciekawa sprawa. ;-)
>
> http://blogs.zdnet.com/Ou/index.php?p=21
>
> Taki sobie cytat z Wikipedii:
> "Security concerns have dogged PPTP since its inception. It is the
> author's
> opinion that PPTP is inherently insecure because there are too many
> unauthenticated control packets that are readily spoofed."
>
> ...ale takie rzeczy, to raczej na pl.comp.sieci. ;-)

Tak jest, to jest PPTP i zdaje sobie sprawe z problemow z bezpieczenstwem...
jednak w niektorych przypadkach czlowiek zwieksza ryzyko kosztem wygody
(szczegolnie w rozwiazaniach domowych)... zreszta zamiast PPTP mozna
jeszcze nawiazywac polaczenie poprzez Open VPN, ale tu juz trzeba instalowac
dodatkowy soft na pececie...

Dobra.. juz koniec tego offtopica :)

Pozdrawiam
Michal