Re: Zrzucanie filmów video na dysk

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 08:08:16 MET DST

> najslabszy sprzet na jakim to robilem to bylo 2x Pentium Pro (chyba
> 200MHz to bylo) z chyba 64MB pamieci i kartami AV master i pinacle i
> windows NT, ale komp mial szybkie dyski 10K RPM na SCSCI i to bylo
> ponad 10 lat temu. potem pentium II 450Mhz.
> a! robilem tez grabbing video na pentium 90 Mhz. to juz byla troche
> mordega i o materiale dluzszym niz 5-6 minut to mozna bylo zapomniec,
> bo sie dzwiek rozsynchronizowywal. video bylo nawet ok.
>
> jesli masz USB2 to jest sporo graberow (w smiesznej obecnie cenie).
> zobacz co w ofercie ma plextor. uzywalem kiedys convertx M402U, ktory
> [...]

Nooo wielkie dzięki, właśnie o odpowiedź tej klasy mi chodziło.
(a nie dywagacje o wyższości... nad...).
Oczywiście "jarzeniami o USB" w powyższych wypowiedziach
nie przejmuję się, bo piszący chyba nie bardzo wiedzą co piszą.
O wydajność USB2.0 sie nie martwię. Miałem jedynie obawy
o potrzebną moc procesora do ewentualnego zakodowania
tego "w locie" na MPG lub DivX, ale swoim tekstem rozwiałeś
moje wątpliwości.
Eh, nie ma to jak spotkac kogoś kto zna komputery od czasów
zwykłego Pentium i WindowsaNT :) wtedy rzeczywiście coś wie.

dzięki