Re: [OT] Re: internet za granica

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 23:21:05 MET DST

Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości
news:h05n4a$q72$1@inews.gazeta.pl...
> "Mateusz Viste" <mateusz@no-spam.please> wrote in message

> Acha.. Hokus Pokus.. No niestety to znacznie przekracza moje zdolnosci
> rozumowania, ale dzieki za wyjasnienia.

Tu nie ma nic z czarow... jest tylko kwestia "chcenia".. czasem mozna tez
poprosic o pomoc kolege lub grupe dyskusyjna...

ja mam podobnie, tylko ze nie poprzez NXa, a poprzez routerek linksysa z
oprogramowaniem DD-WRT. Zestawiam sobie polaczenie VPN (z poziomu Windows
wyglada podobnie do laczenia sie modemem) i juz jestem w domu :)

Zmiana oprogramowania i konfiguracja dla osoby znajacej sie na rzeczy
zajmuje max pol godziny...
Chyba nawet byly do tego instrukcje w internecie - krok po kroku, po polsku.

Pozdrawiam
Michal