Switch 5x1Gb, D-Link DGS-1005D.

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 21:58:16 MET DST

Witam,

Używałem tego przełącznika nieprzerwanie (24/24h) przez ostatnie 32
miesiące, nie było z nim jakichkolwiek problemów.
Dziś, czyli 8 miesięcy po zakończeniu gwarancji padł sobie.
Po rozkręceniu okazało się, że jedna z przetwornic impulsowych (RT9206)
ma spuchnięte kondensatory wyjściowe.
Nie wydaje mi się by były to kondensatory low ESR, nie zauważyłem też
zalecanych kondensatorów ceramicznych.
To już drugie urządzenie u mnie, które tak chce zakończyć życie,
pierwszy był SMC7401BRA.
Czyżby budżetowym producentom zależało by ich produkty nie działały
nazbyt długo?
Kondensator ceramiczny w detalu to ok. 10 groszy, jakoś nie chce mi się
wierzyć by nie dano ich z oszczędności.

--
Pozdrawiam,
Andrzej