Órzytkownik "Tomek" napisał:
> Produkt zakupiony na allegro. Zapakowany w oryginalne opakowanie.
> Zaczęłaby
> się standardowa procedura tłumaczenia, odsyłania, reklamowania,
> marudzenia,
> że to wina dostawcy itp. itd. dodatkowe koszty, stres, a argument słaby,
> bo
> przecież "sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności ze
> specyfikacją". Poza tym takich "podróbek" była cała masa. Wystarczy
> popatrzeć na rozbieżność ocen dla tego produktu. Skórka nie warta
> wyprawki.
dzaiwne coś to tłumaczenie, skoro towar nie odpowiada specyfikacji to znaczy
ze jest wadliwy i odpowiada producent (powinienieś go zwrócić a sprzedawca
oddać na gwarancję producentowi)
Received on Wed Jun 3 21:45:06 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 03 Jun 2009 - 21:51:01 MET DST