Re: Vista i intrygujacy problem z WiFi

Autor: Karol Y <karolyyy_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 11:51:54 MET DST

> Co to jest odpytywanie? Czy to jest jakas opcja w trasowaczu?

"Możliwość pingowania routera" była wyłączona - znaczy, nie odbijał
pakietu ICMP. A co do tego, to i tak nie działa. Na razie uspokoiłem
użytkownika, podłączając go przez 10m kabla...

W sterowniku karty WiFi w Viscie, ustawiłem "Moc sygnału" na maksymalną,
"Oszczedznie energii" na maksymalną wyjadność, a "Agresywność
mobilności" na minimalną. I tak niezależnie czy jest te 10m od routera
czy 2m, to często odpada ta końcówka "...i internet", zostaje samo
"lokalnie".

No, nie mam już pomysłu jak sprawdzić tylko przez jakas edycje Live, co
sie bedzie działo. Ale nawet jeśli będzie działać na jakimś Ubuntu, to
tego używać Ten "użytkownik" nie da rady.

--
Mateusz Bogusz