Re: Jaki wentylator procesora?

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 10:51:35 MET DST

Szarlih napisał(a):

> do autora wątku: na Semprona to raczej Arctic Cooling Freezer 64 Pro

No tego właśnie miałem na myśli, pozajączkowało mi się.

A ten bezwiatrakowy Sonic Tower, warto zaryzykować?
Sempron mi chyba się nie zagotuje, nawet przy pełnej mocy?

Grafikę mam tylko tę zintegrowaną z płytą (GF 6100), dysk jeden.
W sumie wentylator od zasilacza powinien wystarczyć...

--
Dominik (& kąpany)