Toshiba Satellite Pro 420CDT - ustawienia wyświetlacza

Autor: mirekc <mirekc_at_interia.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 08:10:44 MET DST

Czy w laptopie Toshiba Satellite Pro 420CDT da się jakoś kontrolować
jasność i kontrast obrazu wyświetlanego na LCD? Nie mam instrukcji do tego
modelu, a żadna z wypróbowanych przeze mnie kombinacji Fn+klawisz nie
wykonuje tych funkcji. Programowo mogę jedynie ustawić dwa stopnie
jasności: "bright" lub "semi-bright". Trochę to mało. Czy ktoś z dawnych
lub obecnych użytkowników tego albo podobnego modelu laptopa może pomóc? A
może u kogoś zachowała się instrukcja?

Pozdrowienia.