Re: jaki laptop mam kupić?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 19:20:31 MET DST

On Tue, 2 Jun 2009 09:33:14 +0200, Mark <tajny@adres.w.pl> wrote:

>Akurat obslugujemy duza firme projektowa, wiec w miare niezle orientuje sie
>w tym czego uzywaja do pracy - w koncu sam im te komputery robilem.

a ja takowych uzywam w pracy. osobiscie mam faktycznie malego lapka,
ktory sluzy mi wlasnie dokladnie jak mowiles, glownie do pokazywania,
ale czasami zdarza mi sie jechac pociagiem i dziergac cos na laptopie
i to wcale nie wypasionym. nie widze w tym wielkiego problemu. na
biurku mam 2x24'' dell'a, ale ja lubie sobie otworzyc 20 programow. z
tego co widze, sporo moich moich znajomych otwiera tylko jeden
program, np. CADa, i nawet jak chce odczytac poczte to idzie do
drugiego kompa. sadze, ze sa to przyzwyczajenia z ery kiedy projekt o
kilkuset tysiecy punktow otwieral sie ponad pol godzine.
osobisice lubie trzymac program glowny na jednym monitorze, a tylko
palety na drugim, ale tez lubie miec sporo palet otwrtych. inni maja
umiejetnosc szybkiego przesakniwania miedzy nimi. ludzie sa rozni.

>I laptopy owszem - szefostwu, lub do prezentacji. Natomiast do pracy? zabili
>by mnie smiechem.
>*kazda* stacja robocza aktualnie idzie w zestawie z nVidia Quadro i dwoma
>24" monitorami, co daje calkiem niezla powierzchnie robocza.

no wlasnie, ale nie wszyscy tego potrzebuja i wymagaja. nie wszyscy
sie napinaja na powierzchnie monitora takiej wielkosci. jak
wspomnialem. sa projekty, ktore wymagaja takich polaci
wyswietlajacych. sa tez takie, ktore nie wymagaja i mozna dziergac
nawet na malych laptopach zupelnie spokojnie.
jeszcze raz. ludzie sa rozni. maja rozne przyzwyczajenia. nie sa
wyrobnikami, nie pracuja aw mundurach na dokladnie tym samym sprzecie,
w tym samym rytmie. to jzu nie te czasy, kiedy 90% ludzi pracujacych w
CADopodobnych progamach mialo karty graficzne z tylko dwoch firm. <rs>