Re: Zmiana RAM DDR2 na wiekszy i szybszy ?

Autor: Latet <latet_at_mxxxx.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 11:27:50 MET DST

> Przy 2 GB pamięci na pewno nie. Nawet przy 4 GB należy z tym ostrożnie.

Zdaje sie, ze Photoshop w ogole sie nie uruchomi po calkowitym wyłaczeniu pliku
wymiany. U mnie się to potwierdzilo. Minium do jakiego udało mi się zejść to 128
MB na plik wymiany (system czasem krzyczy, że za mało, ale wszystko działa OK).
Mam 2GB RAM, XP 32bit.

Nie wiem jak to ewentualnie obejsc. Chyba lepszego lekarstwa na takie problemy
niz fizyczny RAM-disk (zgodny SATA) jeszcze nie wymyslono. Szkoda tylko, że to
tansze nie jest.

latet