Re: Zmiana RAM DDR2 na wiekszy i szybszy ?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 22:24:21 MET DST

Użytkownik "JG" <j_a_r_o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:h01bb8$igu$1@inews.gazeta.pl...

> No ale napisz czy skonczyly sie sukcesem? Tzn. do idealu nigdy nie
> dojdziemy ale .. jest lepiej?

  Napisałem "skończyły sie ok. rok temu" (ciekawe, że dokładnie rok temu
czyli 01.06.2008 22:04 kupiłem RAMDisk "Enterprise" 64-bit firmy QSoft) i
ten stan jest stabilny do dnia dzisiejszego :)

> Tez mysle nad 64bit tylko XP pro. Tylko czy warto.

Nie wiem bo nie używam Photoshopa ale IMO XP już chyba nie - lepiej Vista64
albo jezeli masz czas to Vista po liftingu czyli Windows 7 (dodam, że
osobiście nieprędko zmienię Vistę na W7: dlaczego nie - znajdziesz na
grupie poświęconej winnt)

--
marfi