Re: Zmiana RAM DDR2 na wiekszy i szybszy ?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 21:13:13 MET DST

Użytkownik "JG" <j_a_r_o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:h0181u$147$1@inews.gazeta.pl...

> Chyba zaczynam rozumiec do czego zmierzasz..
> Przy odpalonym PS, dwa zdjecia pod obrobka ,do tego otwarte kilka stron
> Mozilli i komunikatory w tle - jest 60% pamieci fizycznej !! zuzyte, a 40%
> wirtualnej ...
> Wylaczyc calkowicie plik wymiany i pamiec wirtualna?

  Przy 2GB RAM ryzykowne ale powyżej warto spróbować - może nawet nie
całkiem wyłączyć ale ustawić na sztywno np. 0,5 czy 1GB i zobaczyć jak się
system zachowa.

  Moje eksperymenty z RAM i plikiem wymiany skończyły się ok. rok temu
zainstalowaniem 8GB RAM i przejściem na Vista64 z 1GB plikiem wymiany i 1GB
RAM Dyskiem na cache firefoxa i TEMP/TMP.

BTW: Wyłączyć mozna plik wymiany ale nie "pamięć wirtualną" :)

--
marfi