Re: internet za granica

Autor: Schweinchen <kupa_at_islam.de>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 20:51:09 MET DST

"doktorek" <qubus@mp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:h00l5r$nag$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> moj znajomy chce sobie objezdzac europe w wakacje. chcialby miec staly
> dostep do internetu, poczta i strony.
> no i nie wiem co mam mu powiedziec.
> nasze polskie oferty dostepu (era, orange, plus) stwierdzily, ze za
> granica bedzie placil jak za naormalne polaczenie komorkowe + za przesyl
> danych wiec wyjdzie to majatek.
> co mam mu powiedziec lub poradzic, jak jezdzac po europie miec staly
> dostep do internetu i to jeszcze w miare szybki w laptopie?
McDonalds daje godzine dziennie bezplatnie. Trzeba sie zarejestrowac tutaj:
http://www.mcdonalds.de/unternehmen/mcvip.html. Pewnym problemem jest, ze
trzeba posiadac niemiecki telefon komorkowy. Ale w kazdym tureckim sklepie
dostanie sie karte xtra albo callya bez potrzeby rejestracji. I juz sie ma
niemiecki nr i mozna serfowac w McDonaldsach w internecie.

Andy