Re: pendrive-k³opoty z zapisem

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 19:33:10 MET DST

U¿ytkownik "Jacek" <jacekb@inetia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:h01197$rn1$1@mx1.internetia.pl...
> Witam!
> Kingston DataTraveler 4GB.
> Przez jakie¶ pó³ roku wszystko pracowa³o ok.
> Po 2 tygodniowej przerwie próbowa³em przekopiowaæ plik filmowy ok.350 MB.
> Chwilê po rozpoczêciu kopiowania pakaza³a siê prêdko¶æ kopiowania 30 kB/s
> zamiast ok 5500 KB/s jak dot±d.
> Sprawdzi³em pena HD Tach i odczyt oraz czas dostêpu / bo tylko to ten
> programik sprawdza/ bez zasrze¿eñ.
> Rozpocz±³em ponownie kopiowanie.
> Po ok minuty pokaza³ siê requester, ¿e brak jest dostêpu do pliku
> ¼ród³owego i pen znikn±³ z systemu a dioda pracy pena ca³y czas miga³a.
> [...]

Nistety pendrive to nie s± super trwale narzêdzia i licz sie z tym ¿e
ktorego¶ dnia zniknie zupe³nie z systemu i dane razem z nim - na to wskazuj±
objawy. Kingston tym bradziej nie budzi mego zaufania (dodam ¿e sam mam 4 gb
datatraveler czy jakos tak). cokolwiek robisz krytycznych danych na nim nie
trzymaj, naprawiæ siê nie da.