Re: Zrzucanie filmów video na dysk

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 16:31:06 MET DST

> To lepiej tego nie zgrywaj. lub oddaj do zgrania na profesjonalnym
> sprzęcie bo naprawdę uzyskasz obraz kiepskiej jakości. I kamerę wymień.

A możesz troszkę konstruktywniej :)
Bo odpowiedzieć, że lepiej kupić nowszy sprzęt to sam
sobie potrafię.
Pytałem jaką karte należy zastosować żeby móc to zgrywać.
Nie jeden raz (wtedy bym komuś oddał) ale wielokrotnie
 co tydzień, dwa kolejny materiał.
Jakośc nie jest najważniejsza bo jest to potrzebne do
celów dydaktycznych a nie zawodowych itp.