Re: Jakość pamięci USB i jej pojemność - pomóżcie

Autor: Kucing <kucing_at_h.u.s.h.m.a.i.l.com>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 09:32:39 MET DST

Dnia Sun, 31 May 2009 14:13:24 +0000 (UTC), Monika napisał(a):

> Bardzo proszę, żeby mi ktoś doradził jaką pamięć, jakiej firmy i jaki model,
> warto kupić żeby miała szybki zapis i odczyt. Czy lepiej kupić 32GB czy 64GB?
> W sensie czy 64GB jest dużo droższe od 32 i lepiej może jeszcze nie kupować.
> Nie znam się za bardzo na sprzęcie, dlatego naprawdę będę wdzięczna gdy mi
> ktoś pomoże.
>
> Pozdrawiam cieplutko,
> Monika

64GB sie nie opłaca, zbyt drogie na razie. Warto kupić 32GB. Firma i model?
Tylko OCZ RALLY2. W okolicach 290 zł. Odczyt to realnie 30 MB/s. Zapis
12MB. Przynajmniej u mniej. Kingston to gówno. A zewnętrznych dysków
unikaj, o ile nie jesteś niedomytym informatykiem we flanelowej koszuli i z
okularami typu denka od słoików. Normalni ludzie używają pendrive'ów :)
(Prowokacja zamierzona!)

--
- Kucing -