Re: Nagrywarka zewn. dvd - slim czy zwykla?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 00:17:24 MET DST

"tangie" gvur2b$elj$1@inews.gazeta.pl

> Super o to mi chodzilo! Chyba zdecyduje sie na zwykla nagrywarke w klasycznych gabarytach. Moze cos polecicie? Na stronie Vobis'u
> jest taka nagrywarka Samsunga za 199 zl ale w komentarzach, ktos tam ja skrytykowal. A moze znacie cos innego w podobnej cenie.
> Chcialem juz brac z tego sklepu tego samsunga slim za 249 ale chyba wole w takim razie zwykla.

Nie wiedziałem o tym, że te nagrywarki tak mocno podrożały.
Pamiętam, jak NEC kosztował pół stówki. :) Ja mam NECa
i jestem co najmniej zadowolony. :) Ale Pioneer był
o niebo lepszy. :) Pioneer chyba potrafił i LS,
i LF malować. :) (LightScribe i LabelFlash)

Toshiba (wewnątrz był Samsung) kosztowała 325 i okazała
się stolcem, ;) a NEC kosztował około 105 złotych. :)
Pieniądze za stolcowatą :) Toshibę zwrócono mi po ciężkich
bojach ale pieniędzy za popsute płyty (około 300 złotych)
nie zwrócono. Nie zwrócono też mi zmarnowanego czasu...
Wróć... ;) Nie zwróciłem też wiedzy zdobytej dzięki temu stolcowi. :)

BTW nagrywania -- właśnie usłyszałem kolejny raz fanfary IMGBurna. :)
W SelGrosie (czy jakoś tak) kupiłem płyty TDK (w pudełkach po 10 sztuk)
w cenie 7.2 złych za pudełko. :) Po odliczeniach podatkowych jedna płyta
kosztuje mniej niż pół złotówki. Trudno narzekać na jakość -- na samym
końcu jest źle, ale z małą szybkością czytają się jako idealnie nagrane. :)
(z normalną szybkością -- ostatnie kilkanaście megabajtów na niektórych
takich płytach wypada źle, ale do jakości ;) wspomnianego stolca spod
znaku Toshiby-Samsunga daleko jak z Ziemi na Księżyc)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'