Re: zgrabne notebooki 12-13"

Autor: Klaudia <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 31 May 2009 - 12:51:24 MET DST

> Może coś w tym stylu:
> http://www.delllow.com/go/_info/?user_id=L1&lang=pl
>
> --
> animka

Okazuje się, że będę mieć kasę i nie musi być aż tak tani :) Teraz upatrzyłam Dell Latitude E4300. Co
sądzicie o tym. Czy zakup za ok 3500 na allegro z outlet jest dobrym rozwiązaniem i czy na pewno ma on
wtedy gwarancję? Czytałam też gdzieś, że lubią się zawieszać.
Oczywiście: 13", grafika na wyższym Intelu, co o tym sądzicie, jakie mają wady?