Re: jaki laptop mam kupić?

Autor: Artur Czeczko <a.czeczko_at_wyciepaj.student.uw.edu.pl>
Data: Sun 31 May 2009 - 08:41:30 MET DST

vcore pisze:
> Teraz taka moda - ludzie kupują laptopy po to żeby stały na biurku
> Oczywiscie to że za te pieniądze mozna kupic 2x lepszego peceta w
> wiekszosci wypadków niema znaczenia - 'chce laptopa i juz', a pozniej
> zaczynają sie jęki ze gry słabo chodzą, niema mozliwosci rozbudowy,
> niewygodnie sie pisze, bola nadgarstki, ma mały ekran i tak dalej...

Fakt, że to co wątkotwórca napisał (że chce laptopa, który będzie stał
na biurku) zabrzmiało nieco dziwnie, ale z drugiej strony jak się
potem okazało, rzeczywiście w jego przypadku ma to jakieś uzasadnienie,
a trudno oczekiwać, żeby każdy piszący na grupę spowiadał się z całego
życia.
Ale ja nie o tym chciałem.
Nadgarstki. Ciekawe jest to, że znam wiele osób, które dużo pracują
na laptopach i na stacjonarkach i po jakimÅ› czasie gdy kupujÄ…
klawiaturę do stacjonarki, to wybierają taką, która będzie najbardziej
podobna do laptopowej (z małym skokiem itp).
Ja osobiście na zmianę używam komputera stacjonarnego i netbooka
msi wind u100 i nie zauważam różnicy w komforcie posługiwania się
klawiaturą. Gram też na gitarze i na pianinie i gdyby coś było
nie tak z nadgarstkami, z pewnością bym to zauważył.
Zrobiłem też jakiś czas temu test ze strony
http://polish-speedtest.10-fast-fingers.com/
właśnie na u100. Mój wynik: "You reached 348 points, so you achieved
position 3834 of 112104 on the ranking list You type 469 characters per
minute You have 93 correct words and you have 0 wrong words".
Zmierzycie siÄ™? ;)

Pozdrawiam,
Artur