Re: zgrabne notebooki 12-13"

Autor: Klaudia <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 30 May 2009 - 23:56:43 MET DST

> IBM X31 lub X41, jesli pominiemy punkt 2. W kazdym razie nieco ponad 1000
> zl za perfekcyjnie dopracowany sprzet z obudowa z tytanu to calkiem
> rozsadna cena.
>
> k,

Już sobie upatrzyłam 13" używany DELL XPS M1330, ale okazuje się, że one mają
lustrzaną matrycę, wrrrr... -nie rozumiem tego!
Natomiast IBM X31, wybacz ale pachnie już poprzednią epoką :) chociaż słyszałam,
że był super. Wyżej już stoi u mnie stary Dell D43 12".
Ile może kosztować wymiana matrycy na matową w tym XPS? Pozdrowionka!